Kliendid jätavad epoes ostu pooleli?

Iga e-poe omanik on seda kogenud – klient lisab tooted ostukorvi, liigub kassasse, hakkab andmeid sisestama… ja siis kaob. Tellimus jääb pooleli ja ost tegemata.

Miks ost pooleli jääb?

Põhjuseid, miks ost pooleli jääb, on täpselt nii palju, kui on inimesi. Kujuta ette – klient sirvib rahulikult e-poodi, lisab tooted ostukorvi, hakkab maksma ja… täpselt sel hetkel heliseb telefon. Võib-olla küsib laps midagi, võib-olla saabub oluline e-kiri või mõni muu argipäeva pisiasi, mis tõmbab tema tähelepanu kõrvale.

See pole e-poe viga ega kliendi halb kavatsus – see on lihtsalt elu. Aga hea uudis on see, et neid poolelijäänud oste saab tagasi tuua.

Google Analyticsis saab selliste olukordade paremaks mõistmiseks seadistada sündmused (events), mis näitavad, kui paljud kliendid jõudsid ostukorvi, kui kaugele nad protsessis jõudsid ja kui paljud neist lõpuks ostu lõpetasid või pooleli jätsid. See annab võimaluse mitte ainult probleemi märgata, vaid ka sellele reageerida – näiteks automaatse meeldetuletusega, mis aitab kliendi sujuvalt ostu juurde tagasi tuua.

google analytics event's

Kuidas?

Erinevad tehnilised lahendused annavad meile võimaluse mõista, kuidas kliendid e-poes liiguvad ja milliseid tooteid nad ostukorvi lisavad. See tähendab, et saame koguda väärtuslikku infot selle kohta, kus ostuprotsess katkeb ja kuidas kliente tagasi tuua.

Ühes hiljutises projektis lahendasime selle selliselt, et saatsime ostukorvi info otse Smaily süsteemi. Kui klient sisestab oma andmed ostukorvis, suuname need automaatselt meie partneri Smaily kontole. Smaily võimaldab neil hallata e-kirjade automaatikat, personaliseerida sisu ja saata õigeaegseid ning täpseid meeldetuletusi.

Tulemuseks on sujuv ja tõhus ostukorvi taastamise protsess, mis aitab e-poe omanikel kaotatud müüki tagasi võita.

Emailide automatsieerimine Smailys

Kliendid jätavad epoes ostu pooleli?

Siin on nüüd võimalusi kaks – lasta sel kliendil minna või üritada ta siiski tagasi tuua. Teisel juhul aitavad Sind automaatiseeritud emailid, mis sisaldavad...

Automatsiooni võlu: 170 000 toodet epoodi paari päevaga ja 50 000€ soodsamalt

Kas oled e-poe omanik ja veedad lõputuid tunde toodete käsitsi lisamisega? Kirjeldus, hinnad, pildid, suurused, värvid, kaal, mõõdud ja nii üks toode teise järel…

Reklaamid sotsiaalmeedias: ootused vs tegelikkus

Sotsiaalmeedia reklaamid on võimas tööriist, kuid need ei ole lahendus kiireks käibe kasvuks. Tulemuste saavutamiseks on vaja...

Scroll to Top