Automatsiooni võlu: 170 000 toodet epoodi paari päevaga ja 50 000€ soodsamalt

Kas oled e-poe omanik ja veedad lõputuid tunde toodete käsitsi lisamisega? Kirjeldus, hinnad, pildid, suurused, värvid, kaal, mõõdud ja nii üks toode teise järel… 

Kui oled harjunud tooteid ükshaaval sisestama, siis tead, kui ajamahukas see on. Näpud väsivad klaviatuuril, pildid tuleb käsitsi üles laadida, hinnad ja variatsioonid täpselt paika saada. See on aeg, mille võiksid tegelikult panna müügi kasvatamisse või turundusse.
Ja mida teha, kui sul on vaja lisada 1000, 10 000 või nagu meie viimases projektis, 170 000 toodet? Isegi kui su arvuti ja Excel üldse sellises mahus andmeid töödelda võimaldavad on see ikkagi tõeline elutöö. Meie laadisime tänu automatsioonile oma partnerile 170 000 toodet epoodi paari päevaga – koos variatsioonide, suuruste, värvide ja muu vajaliku infoga. 

Kuidas?

Lahendus seisneb automatiseerimises. Skript loeb failist vajalikud andmed ja API kaudu saadetakse tooted e-poodi. Mõni hetk ja uus toode on valmis müümiseks.

Aga päris võlu seisneb...

Tee mis sa tahad, aga aeg on miski, mida sa tagasi ei saa. Tee kukerpalle, too tähed taevast alla – ikka ei saa. Keskmiselt makstakse toodete lisamise eest 10€/h. Oletame, et ühe lihtsa toote lisamine võtab 2 minutit. See tähendab 170 000 toodet x 2 minutit = 340 000 minutit = 5666 tundi ehk kulu Sinule oleks 56 660 eurot. Automaatika teeb selle töö ära paari päevaga ja 50 000+ eurot soodsamalt. Kui tarnija saadab uue faili või uuendab hindu, vajutad sina vaid nuppu ja kogu pood on taas ajakohane.

Kliendid jätavad epoes ostu pooleli?

Siin on nüüd võimalusi kaks – lasta sel kliendil minna või üritada ta siiski tagasi tuua. Teisel juhul aitavad Sind automaatiseeritud emailid, mis sisaldavad...

Automatsiooni võlu: 170 000 toodet epoodi paari päevaga ja 50 000€ soodsamalt

Kas oled e-poe omanik ja veedad lõputuid tunde toodete käsitsi lisamisega? Kirjeldus, hinnad, pildid, suurused, värvid, kaal, mõõdud ja nii üks toode teise järel…

Reklaamid sotsiaalmeedias: ootused vs tegelikkus

Sotsiaalmeedia reklaamid on võimas tööriist, kuid need ei ole lahendus kiireks käibe kasvuks. Tulemuste saavutamiseks on vaja...

Scroll to Top