Kogemuslood
Hea väikeettevõtja, meil on hea meel Sind tervitada kogemuslugude rubriigis.
Iga lühike kogemuslugu peegeledab tagasi vähemalt ühe õpetliku õppetunni, mille oleme saanud meie ise või mõni meie imeline partner oma töös. Me räägime kõigest, mis puudutab väikeettevõtja igapäevaelu. Kõikides kogemuslugudes on muudetud osapoolte nimed või jäetud need välja toomata, sest meie eesmärk ei ole näidata näpuga vaid jagada kogemusi ning üksteist toetada.
NB! Sõna ‘toode’ viitab meie kontekstis nii toodetele kui teenustele.
Sildid
Kuidas Sinu reklaamiraha päriselt kasutatakse?
Õhku jäi küsimus - milliseid ärisaladusi saab peita reklaamikonto, mille eest maksti täiesti utoopiline summa ning mis tõi tagasi suursuguse nulli?!
Kliendid jätavad epoes ostu pooleli?
Siin on nüüd võimalusi kaks – lasta sel kliendil minna või üritada ta siiski tagasi tuua. Teisel juhul aitavad Sind automaatiseeritud emailid, mis sisaldavad...
Kampaania, mis tõi tagasi 0 eurot
Jagame ühte elulist ja tõeliselt absurdset näidet, mis juhtus minu imelise partneriga, kes tellis epoele google reklaamid.
Miks sinu (e-)pood ei müü?
Hoolimata sellest, et oled ehitanud veebilehe ja pakud soodsamat tavahinda, oste ei tule. Aga... kärbime alustuseks kasumist tüki ja teeme hinnad veel soodsamaks?
Kõhutunne ei ole statistikaamet
Ühe nädala jooksul tõin partnerile 16 hinnapäringut hinnaga vaid 2,30 eurot per päring. Kõik tundus ideaalne. Siis aga ütles partner ootamatult, et tema arvates reklaamid ei tööta.
Reklaamid sotsiaalmeedias: ootused vs tegelikkus
Sotsiaalmeedia reklaamid on võimas tööriist, kuid need ei ole lahendus kiireks käibe kasvuks. Tulemuste saavutamiseks on vaja...
Automatsiooni võlu: 170 000 toodet epoodi paari päevaga ja 50 000€ soodsamalt
Kas oled e-poe omanik ja veedad lõputuid tunde toodete käsitsi lisamisega? Kirjeldus, hinnad, pildid, suurused, värvid, kaal, mõõdud ja nii üks toode teise järel…
Teenusedisainist lihtsalt ja arusaadavalt
J. Margus Klaar kirjutab raamatus “Kuidas tootest rohkem kasu lõigata”, et teenusedisain tähendab ettevõtte töö korraldamist kliendi seisukohast vaadatuna. Aga...
Oled kindel, et sul on veebilehte vaja?
Tegelikult on aga nii, et kui sa teed omale veebilehe eesmärgiga ennast reklaamida siis ma ütlen sulle ausalt, et see on suur ja kallis töö.
Kas väikeettevõtlusel on veel mõtet?
Ühel päeval helistas mulle partner, kes töötab müügiesindajana suures ettevõttes. Vestluse käigus küsis ta järsku: "Kas sa tõesti usud, et väikeettevõtetel on tulevikku?"
Kliendikeskne disain – edu võti, mida ei saa eirata
Aastaid tagasi, kui tegin oma esimest e-poodi, polnud mul aimugi teenusedisainist, UX/UI-st ega arendamise põhitõdedest. Loomulikult oli päris mitu ämbrit, milles ma teadmatusest kolistasin, aga siin on üks…
Kui palju maksab veebilehe tegemine?
Veebilehe tegemise hind võib väga palju varieeruda, sõltudes mitmest tegurist – alates arendajate oskustest ja kogemusest kuni sinu veebilehe keerukuseni.
GDPR – piirang või nutikas võimalus?
Mäletad, kuidas kunagi e-kirjade lõpus puudus võimalus uudiskirjast loobuda? Paljud turundajad kartsid, et kui anda klientidele vabadus öelda "ei", hävitab see kogu meiliturunduse. Mis tegelikult juhtus?