Kuidas testida äriideed?

Oled leidnud probleemi, mida saaksid Sina lahendada, küll aga puudub sul arusaam sellest, kui suur võiks olla potensiaalne huvi? Kuidas siis testida nõudlust ja seda võimalikult soodsalt?

Kes on Sinu kliendid?

Meie poole pöördus üks tegus ja nutikas noor, kes oli ehitanud endale ise veebilehe eesmärgiga testida huviliste arvu. Tema strateegia oli saata laiali email, mis suunab huvilise tema veebi ja paneb seal päringut esitama. 

Selline strateegiline lähenemine on ülhea! Enne kui hakkad endale näiteks toodetest koju ladu kokku ostma või ettevõtet asutama, pane kirja:

1. Kes on Sinu klient?
2. Kus ta käib?
3. Kuidas sa ta tähelepanu saad? 

Räägi oma kliendiga

Oletame, et sa leiad tooteid, mida müüa – viska näiteks facebook marketplace’i üles, enne kui epoodi looma hakkad.

Oletame, et sa tahad pakkuda teenust – jällegi otsi näiteks kohalik facebooki grupp ja paku oma teenust. Võimalusel loomulikult lisa pilte mõnest näidistööst. Näiteks tahaksid teada kui suur on nõudlus lumelükkamise teenusele Sinu ümbruskonnas. Rendi seade, tee esimesed pildil oma õuel ja postita kohalikku facebooki gruppi. 

Loomulikult on võimalusi testimiseks umbes mustmiljon, kuid eelkõige sõltub see siiski Sinu sihtgrupist.

 

Kedagi ei huvita Sinu toode. Loo emotsiooni!

Oletame, et sul on ees sõit Narvast Pärnu. Tee on pikk, võibolla libe, loomad liiguvad, rehvid võivad puruneda. Sa tead, et kõike võib juhtuda. Õnneks maksid sa eile…

Kuidas testida äriideed?

Enne kui hakkad endale toodetest koju ladu kokku ostma või ettevõtet asutama, pane kirja...

Kuidas leida äriidee?

Ega tolmuimeja idee ka pastakast niisama välja pole imetud. Ja nüüd mõtled ilmselt: “Aga Hubert Cecil Booth jõudis tolmuimejani juba 1901. aastal..."

Scroll to Top