Reklaamid sotsiaalmeedias: ootused vs tegelikkus

Kas oled märganud neid ahvatlevaid reklaame, mis lubavad sotsiaalmeedia abil kohest müügi kasvu? Tõotused tunduvad liiga head, et olla tõsi – ja sageli nad ongi. Tulemuste saavutamiseks on vaja oma klienti tundma õppida ja anda algoritmidele aega nende leidmiseks.

Tihit arvavad ettevõtjad, et piisab vaid reklaami käima panemisest ning raha hakkab uksest ja aknast sisse voolama. Tegelikkus on see, et sotsiaalmeedia reklaamid on nagu aiandus – enne, kui saad vilja, tuleb hoolikalt valida pinnas, lisada väetist ja tagada piisavalt vett ning valgust.

Mis on sotsiaalmeedia algoritm?

Kujuta ette, et sotsiaalmeedia algoritm on nagu detektiiv. Sina annad talle esmase info – näiteks, et sihtrühm on 30+. Algoritm alustab otsinguid, näidates reklaame erinevatele huvigruppidele, nagu spordihuvilised, loomasõbrad või noored emad. Kui mõni neist reageerib, hakkab algoritm keskenduma neile, kes näitavad kõige rohkem huvi.

Millele see aeg kulub?

Must Reede oli ukse ees ja üks imeline partner pöördus meie poole täpselt nädal enne suurt kampaaniat mõttega, et võiks pakkumise välja reklaamida. Kuna aega oli väga vähe, otsustasime anda väga konkreetse sisendi – juba ostu sooritanud kliendid. Hiljem reklaami seadistades selgus, et reklaamikontoga oli probleem ja meil ei õnnestunud üldse reklaame välja lasta. Otsustasime kampaaniat ümber mängida ja kasutada seda jõuludeks, kuid reklaamikonto probleem on veel tänaseni mil aasta hakkab lõppema, nii meist kui ka meie partnerist sõltumata asjaoludel lahendamata.

Reklaamide loomine alates kujunduste ja sõnumi koostamisest kuni reklaami avaldamiseni, võtab aega. Peale selle vajavad algoritmid aega, et leida sobiv sihtrühm ja tuua maksimaalseid tulemusi. Paraku ei ole nädal ega paar piisav aeg eduka kampaania läbiviimiseks.

Sotsiaalmeedia reklaamid pole lahendus kiireks käibe kasvuks, vaid pikaajaline investeering, mis vajab strateegiat, analüüsi ja järjepidevust. Kui soovid näha tulemusi, alusta planeerimisega kohe ja anna algoritmidele aega, et oma tööd teha.

 

Kliendid jätavad epoes ostu pooleli?

Siin on nüüd võimalusi kaks – lasta sel kliendil minna või üritada ta siiski tagasi tuua. Teisel juhul aitavad Sind automaatiseeritud emailid, mis sisaldavad...

Automatsiooni võlu: 170 000 toodet epoodi paari päevaga ja 50 000€ soodsamalt

Kas oled e-poe omanik ja veedad lõputuid tunde toodete käsitsi lisamisega? Kirjeldus, hinnad, pildid, suurused, värvid, kaal, mõõdud ja nii üks toode teise järel…

Reklaamid sotsiaalmeedias: ootused vs tegelikkus

Sotsiaalmeedia reklaamid on võimas tööriist, kuid need ei ole lahendus kiireks käibe kasvuks. Tulemuste saavutamiseks on vaja...