Kui palju maksab veebilehe tegemine?

Veebilehe tegemise hind võib väga palju varieeruda, sõltudes mitmest tegurist – alates arendajate oskustest ja kogemusest kuni sinu veebilehe keerukuseni. Lihtsam visiitkaardistiilis veebileht või e-poe baastase on võimalik püsti panna mõne päevaga, kuid põhjalikumad projektid võivad võtta nädalaid või isegi kuid.

Arendajate tunnihinded

Arendajate tunnihinnad jäävad vahemikku 30–100+ €/h. Tunnihinde määravad:

  • Kogemustase: algajate hinnad on madalamad, kuid neil võib kuluda rohkem aega töö teostamiseks. Kogenud arendajad küsivad kõrgemat hinda, kuid nende töö on sageli kvaliteetsem ja kiirem.
  • Spetsialiseerumine: spetsiifiliste oskustega arendajad (nt e-kaubandus, keerukad back-end süsteemid) võivad küsida rohkem, kuna nende oskused on nõutud.
  • Asukoht: Arendajate asukohal on samuti mõju – Eesti keskmine hind on sageli madalam kui Lääne-Euroopas, kuid kõrgem kui näiteks Aasias või Ida-Euroopas.

Veebilehe majutamine

Veebilehe omamisega kaasnevad ka püsikulud. Majutus ja domeen maksavad tavaliselt umbes 150 €/aastas.

Domeen on sinu veebilehe aadress. See on see, mida inimesed brauserisse trükkides sisestavad, et sinu lehele jõuda. Näiteks meie domeen on teenusedisainer.ee.

Veebileht koosneb failidest (tekst, pildid, videod jne). Neid tuleb hoida serveris – võimsas arvutis, mis on pidevalt ühendatud internetiga. Majutus (hosting) on koht, kus sinu veebilehe failid “elavad”.

Kui domeen on aadress, siis veebimajutus on maja, kus kõik su asjad (ehk veebilehe failid) on hoiul.

  • Domeenitasu on tavaliselt 10–20 €/aastas.
  • Majutuse hind jääb enamasti 5–15 €/kuus olenevalt teenusepakkujast ja veebilehe mahust.

Enne kui veebilehte tellima hakkad mõtle korra üle, kas oled kindel, et sul on seda vaja. Mõtete käivitamiseks loe siit Veljo lugu.

Kliendid jätavad epoes ostu pooleli?

Siin on nüüd võimalusi kaks – lasta sel kliendil minna või üritada ta siiski tagasi tuua. Teisel juhul aitavad Sind automaatiseeritud emailid, mis sisaldavad...

Automatsiooni võlu: 170 000 toodet epoodi paari päevaga ja 50 000€ soodsamalt

Kas oled e-poe omanik ja veedad lõputuid tunde toodete käsitsi lisamisega? Kirjeldus, hinnad, pildid, suurused, värvid, kaal, mõõdud ja nii üks toode teise järel…

Reklaamid sotsiaalmeedias: ootused vs tegelikkus

Sotsiaalmeedia reklaamid on võimas tööriist, kuid need ei ole lahendus kiireks käibe kasvuks. Tulemuste saavutamiseks on vaja...

Scroll to Top